2011-11-18

etxea basoan

Txikia nintzela, gurasoek lagudu zidaten etxetxo hau egiten.
Orain berrogeita hamar urte ditut eta, noski, oso gutxitan erabiltzen dut, baina gaur, gai, gaur erabili beharra izan dut. Gaur bolatxo zoragarria eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.

Polizia bitzegoen nire atzetik, amona bati potsa kendu eta bultzatu egin nuelako. Poltsa horretan diru asko zegoen baita dokumentu sekreto bat ere.
dokumentu hori gaiztoek eskuratu nahi zuen.orduan ez nekien zer egin:
poliziari eman dokumentu hori edo gaiztoei eman. Gaizki egingo nuke gaiztoei emango baino eta ondo poliziari emango baino ni kartzelara joango nintzateke amona bati lapurtzea eta bultzatzea gatik. Orduan pentsatuz pentsatuz erabaki nuen, eta poliziari eman nion.

No hay comentarios:

Publicar un comentario