2012-12-19

Euria




Euria egiten duenean pertsona batzuk irristatzen irristatzen dira. Kalean kotxeak eta motorrak irristatu agin ahal dira gu bezala.


Kale batzuk putzuz beteta gelditzen dira eta batzuetan kotxeak ezin dira mugitu kaletik. Jendea konturatu gabe edo nahitaz jartzen dutu hankak putzuetan gero horrela normala da katarroa edukitzea.


Etxe batzuetan itoginak sortzen dira. Nik inorz ez dut izan itoginak. Nik ez dakit nolakoak diren eta egia esan ez zait inporta, benetan.

Euria egiten duenean trumoiak entzuten dira eta aurreko egunean trumoi haundi-haundia entzun zen. Nire lagun batzuk ez ziren enteratu eta denak harritu ginen.

Gende batzuei euria gustatzen zaio niri eta nire amari bezala. Gero daude pertsona batzuei ez zaiela gustatzen euria nire amonari,nabari,aitari... hain zuzen 

No hay comentarios:

Publicar un comentario