2013-01-16

Oporrak




    Gabonetako oprretan opari asko jaso ditut, eta oso ondo pasa dut,etxeko lanik gabe,azterketarik gabe... Oporretan asko deskantsatzen nuen baina orain eskolarekin ez asko.


    Oporretako lehenengo asten nire aitarekin pasa dut,eta bigarren asten nire amarekin.Gabon gauean nire amarekin egon naiz eta familiarekin.Familia guztia oso urduri zegoen. Oso polita da familiarekin egotea edozein momentuan.Gabon gaueko afarian, asko jan genuen, familia ez genuen mahatsiK jan,baina ez zaigu importa ez jatea.

   Lagunekin ere oso ondo pasa dit afaltzen, bazkaltzen,jolasten...
Oprretako egun batean nire lagun bet erori zen,eta ospitalera joan behar izan zuen. Denok susto haundia hartu genuen.Kolpea hain haundia zen memoriarik gabe gelditu zela.Gero dena gogoratu zuen.Dagoeneko sendatu da,txi txoi bat bakarrik dauk

      Niri opari asko oparitu dizkidate,bai “olentzerok” baita “erregeek” eren 5 liburu ,arropa,zapatilak, jostailua...
Leku askotan izan ditut opariak baina oraindik opari bat falta da. Iruñara 19an joango gara eta ezustekoa edukiko dut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario